Meedoen

Wil je meedoen aan het gezamenlijke inspiratieproces? Reageren kan met een google account. Mocht je interesse hebben om een eigen stuk te schrijven, laat het dan even weten via twitter! @m_dubbel (Panta Rhei)

maandag 4 juni 2012

Winter

wolken zweven
aarde ligt
sneeuw valt naar beneden

de wolken maken
de aarde wit
iedereen tevreden.

6 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat het net enigszins zomer is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas hebben we daar vandaag weinig van gemerkt.

      Verwijderen
    2. Vorige week was het anders heerlijk weer... :)

      Jammeer inderdaad dat het nu wat minder is

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit weer vanwege het feit dat het weer zoveel invloed heeft op ons doen en laten?
    Ik kan nu alleen niet direct terug verlangen naar sneeuw. Vooral doordat het al een paar keer al heel warm is geweest denk ik. Daar geef ik zelf meer de voorkeur aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wintergeluid

    In de zomer
    valt er van
    alles te horen

    vogels die fluiten

    krekels die sjirpen

    kikkers die kwaken

    maar sommige dingen
    hoor je juist niet

    wat is voor jou het
    mooiste wintergeluid?

    BeantwoordenVerwijderen