Meedoen

Wil je meedoen aan het gezamenlijke inspiratieproces? Reageren kan met een google account. Mocht je interesse hebben om een eigen stuk te schrijven, laat het dan even weten via twitter! @m_dubbel (Panta Rhei)

dinsdag 29 mei 2012

Zomerse Dagen


De afgelopen dagen was Nederland in de ban van de zomer. Terrassen stroomden vol en iedereen ging in zijn T-shirtje op pad. Het weer lijkt op deze manier een grote impact te hebben op ons dagelijks doen en laten. Het is druk op straat en mensen gaan –wanneer dit mogelijk is- andere dingen doen dan normaal. Het lijkt wel alsof elke mogelijkheid aangegrepen wordt om optimaal te genieten van datgene waar wij vaak zo naar snakken.



Hoe zit dat met jullie? Hebben jullie de afgelopen dagen nog iets anders gedaan dan dat jullie onder andere weersomstandigheden zouden doen? En wat is voor jullie het optimale zomergevoel? Reageer naar hartenlust, ook op elkaar!