De afgelopen dagen
was Nederland in de ban van de zomer. Terrassen stroomden vol en iedereen ging
in zijn T-shirtje op pad. Het weer lijkt op deze manier een grote impact te
hebben op ons dagelijks doen en laten. Het is druk op straat en mensen gaan –wanneer
dit mogelijk is- andere dingen doen dan normaal. Het lijkt wel alsof elke
mogelijkheid aangegrepen wordt om optimaal te genieten van datgene waar wij
vaak zo naar snakken.
Hoe zit dat met
jullie? Hebben jullie de afgelopen dagen nog iets anders gedaan dan dat jullie
onder andere weersomstandigheden zouden doen? En wat is voor jullie het
optimale zomergevoel? Reageer naar hartenlust, ook op elkaar!